ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aγαπάω πολύ το κομμάτι γάμου και βάπτισης και εργάζομαι μόνη μου εδώ και 12 χρόνια στον προσωπικό μου χώρο. Αναλαμβάνω την υλοποίηση κάθε μυστηρίου αλλά και παιδικού πάρτυ. Πιο συγκεκριμένα τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες, την διακόσμηση αλλά η ειδικότητα μου είναι το candy bar και ο αλμυρός μπουφές
. Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook και στο instagram
email: kosmos_sofi@yahoo.com
https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/


27 Ιουνίου 2017

Μια ινδιάνικη βάπτιση

Boho Tribal...λιές στο Γαλάτσι

Ο μικρός Θανούλης βαπτίστηκε προχτές 
την Κυριακή στον Προφήτη Ηλία στο Αττικό Άλσος. 
Με αφορμή μια ινδιάνικη παροιμία η μανούλα Κωνσταντίνα 
επέλεξε να είναι και ινδιάνικο το θέμα της για τον κούκλο της. 
Εκτός απο κούκλα είναι και χρυσοχέρα καθώς έφτιαξε μόνη της 
 τις εντυπωσιακές παιδικές ονειροπαγίδες 
αλλά και τις μπομπονιέρες των μεγάλων με παχύφυτα σε βαζάκι. 
Mια άλλη ακόμα πανέμορφη ιδέα της 
ήταν τα μικρά μπουκαλάκια με τις λεξούλες ευχές 
που οι καλεσμένοι έριχναν μέσα σε κουβαδάκι με νερό. 
Τέλος είχαμε το candy bar με τα σπιτικά γλυκά μου, 
σκηνές μπισκότα, πολύχρωμα macarons, 
donuts και cupcakes με φτερά και βέλη. 
Εύχομαι τα καλύτερα για τον ξανθό άγγελο!!! 
Να είναι καλότυχος, σοφός, γερός, ο νεοφώτιστος 💙💙

 To candy bar και οι παιδικές μπομπονιέρες με το τραπεζάκι των ευχών
Δεξιά το τραπέζι με τις μπομπονιέρες , τα ποτά και η σκηνή μας.

  
μια χειροποίητη ονειροπαγίδα (δικιά μου κατασκευή) 


τα κεκάκια


διάφορα σνάκς και οι λεμονάδες σε μπουκαλάκια 


οι μπισκοτοσκήνες μου απο χωνάκια παγωτού
 

οι ευχούλες μέσα στο νεράκι

 
οι μπομπονιέρες της μανούλας 



καραμελωμένα πόπ κόρν και τα μπισκότα σκηνές


λεπτομέρειες του τραπεζιού


Αφού έπεσε ο ήλιος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου