ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aγαπάω πολύ το κομμάτι γάμου και βάπτισης και εργάζομαι μόνη μου εδώ και 12 χρόνια στον προσωπικό μου χώρο. Αναλαμβάνω την υλοποίηση κάθε μυστηρίου αλλά και παιδικού πάρτυ. Πιο συγκεκριμένα τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες, την διακόσμηση αλλά η ειδικότητα μου είναι το candy bar και ο αλμυρός μπουφές
. Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook και στο instagram
email: kosmos_sofi@yahoo.com

https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/



2 Μαΐου 2017

Βάπτιση vintage αεροπόρος


Bάπτιση με vintage αεροπλάνα 
Η βάπτιση του μικρού Χαράλαμπου που έγινε χτές στην Αγία Τριάδα στη Νέα Κηφισιά με θέμα vintage αεροπλάνα. Καφέ κόκκινο και βεραμάν τα χρώματα που επιλέξαμε για την διακόσμηση και το candy bar. Χειροποίητα μπισκότα αεροπλάνα, σοκολατένια cake pops, cupcakes, ζαχαρωτά, σοκολατίτσες και donuts πραλίνας διακοσμούσαν το τραπέζι γλυκών. Εύχομαι στα παιδιά να τους ζήσεις ο μικρός τους πιλότος να είναι πάντα χαρούμενος και τυχερός!!

ο στολισμός έξω απο την εκκλησία






το candy bar και το stand των ποτών











 και η κολυμπήθρα με υφάσματα και αεροπλανάκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου