ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aσχολούμαι μόνη μου απο το 2005 στον χώρο του γάμου και βάπτισης μέσα απο τον προσωπικό μου χώρο.
Διοργανώνω την διακόσμηση, τον σχεδιασμό του candy bar ή ενός finger food μπουφέ και εξτρά αν επιθυμείτε θεματικό προσκλητήριο ή μπομπονιέρα.
Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook, στο instagram ή pinterest.
email: kosmos_sofi@yahoo.com
https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/

https://gr.pinterest.com/texnitissofias/

12 Δεκεμβρίου 2016

O Περικλής ο ταξιδιώτης


Διακόσμηση βάπτισης με θέμα vintage ταξιδιώτης!!

Mια βάπτιση στον Άγιο Δημήτριο  Πειραιά με θέμα vintage ταξιδιώτη... 
 Τα χρώματα μας ήταν το ανοιχτό καφέ της άμμου και το γαλάζιο του ουρανού με λίγες πινελιές κόκκινου. 
Στην εκκλησία μπροστά η διακόσμηση είχε βαλίτσες διάφορα διακοσμητικά, υδρόγειες σφαίρες και λουλούδια. 
Στο πλούσιο candybar είχαμε εκτυπώσιμους χάρτες, donuts με πραλίνα και μπισκότο, ζαχαρωτά, σοκολατένια αλλά και με γεύση βανίλια cake pops, μπισκότα ζαχαρόπαστας με αεροπλάνα,συννεφάκια,σαίτες,κουφέτα σοκολάτας και σοκολατένιες μπαλίτσες δημητριακών σε κουφετομηχανή, σοκολατένια πουράκια και cupcakes με αεροπλάνα, ανεμόμυλους, βαλίτσες, υδρόγειες σφαίρες.
Η σπιτική μου λεμονάδα και φυσικά νεράκι!
Η μαμά μας έφερε και μπομπονιέρες ξύλινα παιχνίδια σκάκι, φιδάκι και τρίλιζα.

Εύχομαι στον μικρό Περικλή η ζωή του να είναι γεμάτη απο ταξίδια να γνωρίσει και να γυρίσει όλο τον κόσμο... να ζήσει στα παιδιά!!!

Ο στολισμός εκκλησίας


 και το candybar


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου