ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aγαπάω πολύ το κομμάτι γάμου και βάπτισης και εργάζομαι μόνη μου εδώ και 12 χρόνια στον προσωπικό μου χώρο. Αναλαμβάνω την υλοποίηση κάθε μυστηρίου αλλά και παιδικού πάρτυ. Πιο συγκεκριμένα τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες, την διακόσμηση αλλά η ειδικότητα μου είναι το candy bar και ο αλμυρός μπουφές
. Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook και στο instagram
email: kosmos_sofi@yahoo.com

https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/



9 Νοεμβρίου 2016

Η Ελπίδα στην χώρα των θαυμάτων!


"Η βάπτιση της μικρής Ελπίδας"

Στην Παναγία Φανερωμένης Βουλιαγμένης
 έγινε η βάπτιση με θέμα την αγαπημένη μου 
Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων.....

 Επιλογή τα χρώματα της μέντας και του χρυσού!!
Με πινελιά τα ροδακινί τριαντάφυλλα που έδεναν απόλυτα με τα υπόλοιπα χρώματα

Highlights της βάπτισης

-Ο τέλειος καιρός
-Τα μπισκότα χρυσές τσαγιέρες
-Τα cupcakes με τα χρυσά τραπουλόχαρτα, τα ρολόγια ,τριαντάφυλλα και  τα τσαγιερά. 
-Τα χρώματα των λουλουδιών σε συνδυασμό την μέντα και το χρυσό
- Τα ρολόγια μπομπονιέρες
-Η σπιτική σαγκρία

Εύχομαι να τους ζήσει το παιδάκι τους, να έχει υγεία, τύχη, αγάπη και ευτυχία!!

Οι φωτογραφίες του στολισμού


























 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου