ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aγαπάω πολύ το κομμάτι γάμου και βάπτισης και εργάζομαι μόνη μου εδώ και 12 χρόνια στον προσωπικό μου χώρο. Αναλαμβάνω την υλοποίηση κάθε μυστηρίου αλλά και παιδικού πάρτυ. Πιο συγκεκριμένα τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες, την διακόσμηση αλλά η ειδικότητα μου είναι το candy bar και ο αλμυρός μπουφές
. Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook και στο instagram
email: kosmos_sofi@yahoo.com
https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/
SOS: Διαθέσιμες ημερομηνίες απο τις 25 Νοεμβρίου και μετά

3 Οκτωβρίου 2016

Μια βάπτιση με lego...... του Αλέξη


Lego βάπτιση στην Νίκαια

Μία βάπτιση σήμερα στο πανέμορφο εκκλησάκι του Άγιου Φιλίππου Νίκαιας... 
Ένα αγαπημένο θέμα με όμορφα και έντονα χρώματα για τον μικρό Αλέξη...
Είχαμε ένα όμορφο candy bar με πολλά γλυκά και ζαχαρωτά και τον κρύο μας μπουφέ, 
που ήταν ότι έπρεπε για το μεσημεριανό μυστήριο!
Να ζήσει ο μικρός Αλέξης, εύχομαι τα καλύτερα σε αυτόν τον κούκλο και στους γλυκύτατους γονείς του.


ο στολισμός στην εκκλησία

 




το candy bar και τραπέζι με τα αναψυχτικά μας


 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 


 
 

και ο μπουφές μας με χειροποίητα finger food

 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου