ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aγαπάω πολύ το κομμάτι γάμου και βάπτισης και εργάζομαι μόνη μου εδώ και 12 χρόνια στον προσωπικό μου χώρο. Αναλαμβάνω την υλοποίηση κάθε μυστηρίου αλλά και παιδικού πάρτυ. Πιο συγκεκριμένα τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες, την διακόσμηση αλλά η ειδικότητα μου είναι το candy bar και ο αλμυρός μπουφές
. Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook και στο instagram
email: kosmos_sofi@yahoo.com
https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/
SOS: Διαθέσιμες ημερομηνίες απο τις 25 Νοεμβρίου και μετά

7 Σεπτεμβρίου 2014

Βάπτιση με θέμα αστέρι


Βάπτιση με θέμα αστεράκι

Για την μικρή Αποστολία
μια βάπτιση σε παστέλ χρώματα του ρόζ και  της μέντας
 έφτιαξα για την βάπτιση της ,
τα προσκλητήρια τις μπομπονιέρες
 (παιδικές μαυροπινακάκια και για μεγάλους υφασμάτινοι φάκελοι)
 κονκάρδες μαρτυρικά, χωνάκια, καρτελάκια ευχών και καδράκι διακόσμησης.
Θέμα το αστεράκι, ενα μίνιμαλ θέμα που εντυπωσιάζει σίγουρα!





 

2 σχόλια: