ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aγαπάω πολύ το κομμάτι γάμου και βάπτισης και εργάζομαι μόνη μου εδώ και 12 χρόνια στον προσωπικό μου χώρο. Αναλαμβάνω την υλοποίηση κάθε μυστηρίου αλλά και παιδικού πάρτυ. Πιο συγκεκριμένα τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες, την διακόσμηση αλλά η ειδικότητα μου είναι το candy bar και ο αλμυρός μπουφές
. Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook και στο instagram
email: kosmos_sofi@yahoo.com
https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/
SOS: Διαθέσιμες ημερομηνίες απο τις 25 Νοεμβρίου και μετά

22 Μαΐου 2014

Βάπτιση στην χώρα των θαυμάτων



 Βάπτιση με Θέμα η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων

μια παραμυθένια βάπτιση έγινε πριν απο μια βδομάδα στο Χατζηκυριάκειο του Πειραιά

ενα θέμα αγαπημένο για μένα που το περίμενα πως και πως!!

η μικρή Όλγα βαπτίστηκε και μαζί με τους γονείς διαλέξαμε παστέλ χρώματα και τις εικονογραφήσεις του John Tenniel για μια πιο vintage ατμόσφαιρα

κύρια χρώματα το ρόζ και το βεραμάν


διάφορες λεπτομέρεις έξω απο την εκκλησία







και η δεξίωση με τα τραπέζια στολισμένα




 και το τραπέζι των ευχών με τσαγιέρες γλυκάκια,ταρτάκια, φλυτζανάκια......












να ζήσει η Ολγίτσα!!!πάντα ευτυχισμένη και καλότυχη να ναι

4 σχόλια:

  1. Πω πω δουλειάαααααα....................
    Αλλά το αποτέλεσμα εξαιρετικό!!!!!! Μπράβο!!!!
    Πόσον καιρό σου πήρε να τα ετοιμάσεις όλα αυτά;;;;;;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολύ!!! περιπου 3 μηνες εφτιαχνα σιγα σιγα τις μπομπονιερες, να ψαξω διακοσμητικα, μακετες... κλπ τουλαχιστον βγηκε ωραιο το αποτελεσμα..
      φιλάκια κοριτσι

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετική δουλειά! Πολύ όμορφο θέμα βάπτισης η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων! Η διακόσμηση με τις μαξιλάρες και τα φανάρια μου αρέσει πολύ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή