ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aσχολούμαι μόνη μου απο το 2005 στον χώρο του γάμου και βάπτισης μέσα απο τον προσωπικό μου χώρο.
Διοργανώνω την διακόσμηση, τον σχεδιασμό του candy bar ή ενός finger food μπουφέ και εξτρά αν επιθυμείτε θεματικό προσκλητήριο ή μπομπονιέρα.
Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook, στο instagram ή pinterest.
email: kosmos_sofi@yahoo.com
https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/

https://gr.pinterest.com/texnitissofias/

14 Ιουλίου 2013

Vintage Sarah Kay


 Sarah Kay (το στοιχείο μου φέτος)
αρκετά ρομαντική με τάσεις vintage, σε αποχρώσεις του ιβουάρ ρόζ και σομόν...
στον όμορφο ναό της Αγίας Φιλοθέης στη Φιλοθέη

Η διακόσμηση έξω απο την εκκλησία






Το τραπέζι των ευχών όπου υπήρχαν
γλειφιτζούρια,κουφέτα, χωνάκια, σαπουνόφουσκες
νεράκια με ετικέτα
 γλυκάκια cookies cream με filadelfia και cupcakes λεμόνι και γέμιση σοκολάτας
cake pops.








11 σχόλια:

  1. Φανταστικές συνθέσεις.... Η φινέτσα "ξεχειλίζει"!!!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Φιλία μου καλο καλοκαίρι σου εύχομαι και σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Pos mporo na erho to sintomontero se epafi mazi sou? Euxaristo ek ton proteron gia tin apantisi

      Διαγραφή
    2. αφροδίτη καλησπέρα αν η βάπτιση σου είναι απο αρχές Οκτώβρη και μετά πολύ ευχαριστώς αλλά πιο πριν όπως έχω γράψει και στα στοιχεία μου ειμαι κλεισμένη μέχρι τότε.. Αν ειναι την περίοδο που σου είπα γράψε μου σχόλιο το email σου ή το τηλ και θα επικοινωνήσω..σε ευχαριστώ και πάλι

      Διαγραφή
    3. Sofia kalispera k pali.Sou exo grapsei k alles fires alla den katafera na se vro
      Distixos i vaftisi einai avgousto k ektos Attikis.Krima
      Ithathela na se rotiso omos an tha mporouse na ekanes gia paradeigma prosklitiria mpiumpounieres k na ta. paralamvana i idia.Ti les?????

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου αφροδιτη σου ειχα απαντησει εδω αν ειδες ειμαι κλεισμενη και δυστυχως δεν εχω αλλο χρονο ουτε για μπομπονιερες δυστυχως... ειδικα μεσα στον αυγουστο ειναι δυσκολο

      Διαγραφή
  4. Παρακαλω επικοινωνιστε μαζι μου. Η βαπτηση θα γινει το μαιο του 16.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σας... αν θέλετε στείλτε μου μνμ μετά τον Φεβρουάριο γιατί λόγω εγκυμοσύνης δεν ξέρω το προγραμμά μου για το 2016, πάντως θα αναλάβω πολύ λίγες δουλειές για του χρόνου...σας ευχαριστώ (kosmos_sofi@yahoo.com)

      Διαγραφή