ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Ασχολούμαι εδώ και 12 χρόνια στον χώρο του γάμου και της βάπτισης με πολύ αγάπη.
Προσκλητήρια, διακόσμηση, candy bar και finger food σε γάμο βάπτιση και παιδικό πάρτυ είναι αυτό που ειδικεύομαι.
Ανυπομονώ να επικοινωνήσω μαζί σας για την υλοποίηση ενός ξεχωριστού event με τις δημιουργικές ιδέες μου.

email: kosmos_sofi@yahoo.com




19 Μαΐου 2013

Βάπτιση με θέμα ελεφαντάκι


Ελεφαντάκι

Σε μια απο τις πιο μοντέρνες εκκλησίες της Αθήνας 
την Παναγία Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη 
έγινε η βάπτιση του μικρού Δημήτρη...
Θέμα ελεφαντάκι σε σιέλ και καφέ σοκολατί..
συνδυασμένα όλα ...


η φωτογράφος και φίλη μου Δήμητρα Παυλάκη απο την Team in Motion
photography cinematogaraphy
τράβηξε και εκείνη φωτογραφίες απο τη βάπτιση καθώς συναντηθήκαμε και οι δύο
εν ώρα "δράσης" την ευχαριστώ ιδιαίτερα για το φωτογραφικό υλικό ...


 

 
 


 




6 σχόλια:

  1. Τέλεια όλα. Μου άρεσε πολύ το θέμα και τα χρώματα. Καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. geia sou sofia onomazomai christiana demetriou kai eimai apo kypro...
    tha ithela na kanw akrivws auto to thema gia tin vaftisi tou giou mou...
    pws mporeis na me voi8isis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπέρα χριστιάνα δυστυχώς αναλαμβάνω μόνο Αθήνα αλλά και πάλι είμαι κλεισμένη μέχρι και Σεπτέμβρη δεν προλαβαίνω, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον και εύχομαι να σου ζήσει ο μικρός σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πως μπορω να επικοινωνησω μαζι σας;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σας έχω σταματήσει την εργασία για άγνωστο χρονικό διάστημα για προσωπικούς λόγους... σας ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή