ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aγαπάω πολύ το κομμάτι γάμου και βάπτισης και εργάζομαι μόνη μου εδώ και 12 χρόνια στον προσωπικό μου χώρο. Αναλαμβάνω την υλοποίηση κάθε μυστηρίου αλλά και παιδικού πάρτυ. Πιο συγκεκριμένα τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες, την διακόσμηση αλλά η ειδικότητα μου είναι το candy bar και ο αλμυρός μπουφές
. Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook και στο instagram
email: kosmos_sofi@yahoo.com

https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/



21 Απριλίου 2013

Διακόσμηση βάπτισης Little Prince


Βάπτιση στον Άγιο Δημήτριο Λουμπαρδιάρη με θέμα
τον Μικρό Πρίγκιπα σε λαχανί και κίτρινο χρώμα.

Σε ένα τόσο όμορφο καταπράσινο τοπίο στο κέντρο της αθήνας 
για μια ονειρεμένη βάπτιση χρειάζεται μόνο το εκκλησάκι και κάποιες όμορφες λεπτομέρειες....










2 σχόλια:

  1. πολύ ομορφα ολα. τελεια τα χρώματα.Επιτέλους!!!όχι άλλο γαλάζιο στις βαπτισεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Φένια σε ευχαριστώ πολύ!!!! χαχα έχεις δίκιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή