ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aγαπάω πολύ το κομμάτι γάμου και βάπτισης και εργάζομαι μόνη μου εδώ και 12 χρόνια στον προσωπικό μου χώρο. Αναλαμβάνω την υλοποίηση κάθε μυστηρίου αλλά και παιδικού πάρτυ. Πιο συγκεκριμένα τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες, την διακόσμηση αλλά η ειδικότητα μου είναι το candy bar και ο αλμυρός μπουφές
. Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook και στο instagram
email: kosmos_sofi@yahoo.com
https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/
SOS: Διαθέσιμες ημερομηνίες απο τις 25 Νοεμβρίου και μετά

30 Σεπτεμβρίου 2012

Sarah Kay Διακόσμηση Βάπτισης


Διακόσμηση Βάπτισης με θέμα 

Sarah Kay 

στον Λυκαβηττό Άγιοι Ισίδωροι
και μετά στο πάρκο της Καισαριανής 
στα "Ξύλινα" έγινε ο στολισμός του τραπεζιού 









4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία βάπτιση και ωραία εκκλησία....
    Μπράβο και σε σένα και στη μαμά!
    Καλό μήνα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλό μήνα Φιλία μου!! πολύ ωραίο εκκλησάκι μέσα σε σπηλιά και πολύ πράσινο!!! σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλεια όλα όλα όμως!
    Θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις
    1. θα μπορούσε να στηθεί κάτι τόσο γλυκό και με τόση λεπτομέρεια με θέμα τα πορτοκάλια?
    2. Το μέρος που έγινε το τραπέζι που βρίσκεται?
    3. Κοστίζει πολλά κάτι τόσο ιδιαίτερο?

    Ευχαριστώ πολύυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε ευχαριστώ πολύ για τα καά σου λόγια.... όλα τα θέματα γίνονται σε διακόσμηση..το τραπέζι έγινε στο πάρκο της Καισαριανής στα "Ξύλινα"
    για το κόστος ναι δεν είναι και τόσο οικονομικό κάτι παρόμοιο
    ότι θέλεις στείλε μου μέιλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή